Inte en toppen dag..

Idag är inte en jättebra dag, åkte jag hem från skolan, kände mig inte alls bra.
Vet inte varför, men redan när jag vaknade idag kände jag att de inte var den bästa dagen.
Men det känns bättre nu, jag har skypeat med mamma och pappa, ätit, sett på vampire diaries och strykt kläder.
Nu ska jag ut och gå en runda och sen köra och hämta michelle.

Det kändes lite dumt att åka hem när man har haft fyra dagars helg. Men hur bra jag än mår här, så kommer det vara dagar som man är nere. Jag känner mig dum när jag är deppig, för jag borde inte vara det. Men man kan inte alltid vara på topp hur bra saker omkring än en är. De bästa med att ha en dålig dag är att man ser hur bra alla andra dagar är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0