Tisdag

Idag känns nästan som torsdag, för vi har bara en dag kvar i skolan UNDERBART!
Idag var en bra dag, skolan var vanligt. Eller de var nästan som vanligt, lite tråkigare än vanligt kanske.
Men vi had ganska fint väder, så jag gick till Chris och vi gick lite med hans valp sen körde han hem mig.
Här hemma har det bara vart en lugn kväll, Michelle dekorerade tårtor så efteråt satt jag och lekte och försökte dekorera lite saker.

Imon har jag inga planer mer än skolan, skönt!
Sen på torsdag är jag ledig, då ska jag baka kanelbullar och sen på kvällen åka till Worlds of fun.
Sen på fredag åker jag och familjen till Arkansa, jag ser fram emot de massa!
Ska bli så skönt att åka dit och bara andas, ta de lugnt, läsa och ha det bra!

Nu ska jag nog gå och lägga mig, det är så himla svårt att hålla mig vaken på lektionerna.
Jag somnar minst en gång om dagen då det är gulddagar, bara för jag är så uttråkad av vissa lektioner. haha
Men ja, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0