Underbar dag!

Idag har de nästan känts som jag var hemma i sverige.
Jag har bakat kanelbullar med mamma och dem blev så goda.
Det var så mysigt att "baka" med henne. vi pratade och pratde och ja, vi skypea från och till, men ändå lite mer än två timmar. Det tog lång tid att göra alla bullar, men det är de värt det.
Jag är ju faktiskt ledig idag, och jag har haft en toppen dag än så länge.
Jag var även ute och sprang mellan allt bakandet, det kändes ganska tufft men sjukt skönt att komma ut.
Och det gjorde nästan inte ont alls så de är jag jätteglad över!

Nu om en liten stund ska jag åka till Subway för att möta några kompisar och sen vidare till WORLDS OF FUN!
Ha de bra! puss

ps, Tusen tack för all hjälp idag mamma! Jag älskar dig!


Mina fina kanelbullar!


Worlds of fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0