Underbara långa lördag!

Jag har haft en så sjukt skön lördag!
De enda jag har gjort är att sitta med datorn, kollat på en film, sett ett gg avsnitt, sprungit och ÄTIT! Vi har ätit allt från chokladbollar till swedish fish, hamburgare, jordgubbar och massa gott!
Dagen har gått långsam (på ett positivt sätt) och jag mår riktigt bra och känner mig utvilad!
Nu snart ska vi se på en film till, jag ska bara skära upp en ananas, banan och lite jordgubbar och sen smälta lite choklad.
Vi har även "speciall bestäld" glass kvar som vi inte hunnit äta än. Alla ville ha olika så Mike köpte var sin sort till oss alla, dem tog varsin Ben and jerrys men jag tog frozen yoghurt.
Jag är förövrigt inte alls hungrig, så ska bli intressant att se hur mycket mer jag kan äta av allt gott.

Men nu måste jag fixa ananasen.
Här är några bilder från min tävling i torsdags!




Detta är Bridget från mitt lag, hon vann varsity och är riktigt duktig!



Detta är vår lagtröja som vi fick i veckan, bättre sent än aldrig!






här är även en bild på mina klackskor om jag köpte förra helgen, JAG gillar dem massa!



Och just det, jag fixade även min mobil idag. Mamma låste upp min iphone för ett tag sen men har inte haft tid att fixa och byta. Men ja, nu kan jag äntligen använda min iphone istället för min fula gamla mobil, det gör mig glad!
Något annat som gör mig glad är att det är söndag imon, alltså en till dag att bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Hetl underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0