Söndagen den 17-10-11

Jag har haft en jättebra helg!
Nu börjar ännu en vecka, jag hoppas den går snabbt.
Nästa vecka är en kort vecka, bara tre dag i skolan, SKÖNT!
sen veckan efter det är en full vecka på på fredagen åker jag till VEGAS!
Jag är så excited, det ska bli så himla kul.
Hela novemner ska bli så rolig, jag längtar massor!

Här är lite bilder från min helg!




Fina människor!


Sjukt söta värdkusinen Hannah! I stället för att vara inne i kyrkan idag hjälpte jag till med två åringarna, det var riktigt roligt!



Tack igen josef, varje gång jag ser dem på mitt rum blir jag så glad!

Vi tog oss även tid till att sätta upp mina ramar på väggen, mitt rum blir bara bättre och bättre!

Det är lite konstigt, mitt rum här känns verkligen som mitt rum. Nästan mer än mitt rum hemma i sverige, jag gillar typ detta mer. (så känns det nu iaf) Garderoben här är så mycket bättre, och de är lättare att hålla de städat då jag gömmer allt i de andra lilla rummet, så kanske därför jag gillar de mer. Hahah, nej jag vet inte vilket jag gillar mest. Just nu kan jag knappt komma ihåg hur mitt rum ser ut i sverige, jag kan inte komma ihåg hur det känns att vara där. Det är lite skrämmande, men samtidigt har jag inte vart där på typ 3 månader.
Jag längtar faktiskt tills jag går in genom dörren hemma i sverige, de ska bli så spännande att se hur de känns att se mitt hem som vart mitt hem för så länge.
Nu är de så svårt att föreställa sig huset i huvudet, detta är också mitt hem. Jag kommer sakna det när jag kommer hem, jag kommer sakna så mycket när jag åker hem.

Nu borde jag plugga historia, men orkar verkligen inte. Skolan börjar verkligen kännas så himla oviktig nu. Jag orkar inte plugga de ämnena som är tråkiga, alltså historia. Fast det är historia som jag har mest läxor i, det suger!

Nu ska jag sluta!
ha en bra vecka, om någon har några frågor eller vill att jag ska skriva om något, bara fråga eller säg vad jag ska skriva om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0