6 september

Varför är allt annat så mycket roligare än att plugga?
borde sitta och plugga min extremt intressanta glosor men orkar inte.
i stället sitter jag och gör allt annat, som att kollar på trailers och lite sånt.
En film som jag vill se är "the help", har bara hört bra om den och den verkar bra.
Dock vet jag inte när jag ska få tid för att se den.

Idag var en dålig dag i skolan, jag kan inte säga att jag älskar den.
Men jag är glad att dagen är över för imon är en lila dag och den går förhoppningsvis snabbt.
Sen är det bara halvdag på torsdag och sen bär det av till the mall med Tiffany!
Ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag fortsätta att kolla på några trailers och sen ska jag se filmen på Athea.
Va ute och gick lite kort med Koda idag, önskade att det var Athea jag gick med.


Världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0