CC bilder

Jag tänkte att eftersom cross countryn var idag så lägger jag in bilderna från de idag, har massor av andra bilder som jag också ska visa men börjar med dessa.


Här är topp 15 från Varsity. Varsity är den svåraste klassen så man kan nästan säga att det är topp 15 av alla tjejer.
Dock kan det hända att den snabbaste eller kanske två från JV skulle haft en plats här, men att de sprang för JV bara för att en skola bara får har ett viss antal tjejer i Varsity. Men ja, man kan ändå säga att detta är topp 15, så jag är väldigt nöjd!

Här är en bild på mitt cross country lag, helt underbara personer! We are the Pirates! Skolans maskot, det är vår förklaring till våran fina flagga!

Kolla in mina skyltar!!
Världens bästa familj överraska mig med skyltar idag, dock var inte translate den bästa, men mig gjorde det inget.
Dock skratta dem när jag berätta vad de betydde, hahaha.

Och här är en bild på allt, en tröja jag köpte, mitt papper, min medalj och mina fina skyltar.


Avslutar en bild från the poolparty!

Kan även säga att min kväll har vart underbar.
Jag och mina värdföräldrar gick ut och åt ensam utan barnen och gud det var så himla gott.
Man gick runt och plockade sitt kött, du kunde blanda allt möjligt, sen gjorde du även din egna sås och kryddor och sådant om du ville. Sen lämnade man det till en person som stekte allt framför dig, och jösses vad gott det var!

Efter det åkte vi till yogurtini, gud jag älskar det stället!
Och nu sitter jag i soffan, skriver på datorn, ser på en bra film och prata med dem.
Haft en perfekt fredag och lördag, har umgåtts med vänner och även min familj.
Jag har det bra!

Saknar dock folk där hemma, när jag var som värst idag ville jag så gärna ha mina föräldrar hos mig. Sen ångra jag mig för jag ville itne att dem skulle se mig så dåligt, haha. Men jag vet att mina föräldrar åkte till Italien idag, jag hoppas verkligen ni får det jättebra!

Sen vill jag även säga tack till världens bästa mormor och morfar, det var så skönt att få höra din röst idag mormor!
Sen även till mina fina vänner i sverige som brydde sig, och mitt goa lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0