CC

Idag var min första tävling med cc (cross country) och ja hur det gick vet jag inte.
Jag kom på sjunde plats, så det var ju bra.
Men det hände lite andra saker, vet inte riktigt översättningen för det, men jag fick något liknande till värmeslag.
Så när jag sprang var jag yr och i slutet kunde jag inte se typ. Så när jag kom i mål kunde jag inte stå upp och ja, jag var ganska borta ganska länge. Minns inte riktigt allt, minns att jag mådde riktigt dåligt, skakade enormt, hade inga krafter och lite små saker.
Men ja, nu är det bättre. Går lite i vågor, ibland mår jag bra och ibland mår jag illa och ja, jag är väldigt slö och sitter och tvingaar i mig vatten hela tiden.
Men annars gick allt väldigt bra idag, det var kul att vara där med laget och jag är ganska nöjd med min 7de plats, dock tror jag att jag hade kunnat komma 5 eller 6 om jag inte hade fått värmeslag. Men ja, detta var mitt första lopp och jag lärde mig mycket. Framför allt att jag måste dricka så mycket mer, tyckte att jag drack mycket men tydligen inte tillräckligt.
Sen efter tävligen åkte jag hem en stund och sen hämtade Naomi mig och vi åkte till ett hus där alla i laget var och åt och badade. Även det var väldigt roligt, var dock lite för trött för att stanna för länge, så nu är jag hemma igen.
Ikväll ska vi ut och äta och kanske bio sedan, vi får se hur mycket jag orkar. Just nu mår jag bra, men man känner sig ändå konstig. Men nog tjatat om det, min lördag har varit jättebra ändå och jag är hunda att den kommer fortsätta så!

Lägger in massa bilder sen eller imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0