Fredag!

Jag har haft en jättebra fredag, skolan gick snabbt (även att jag var tvungen att simma) och idag när jag kom till skolan var det en "skylt" på mitt skåp som det stod "Run Frida Run". Alla footballs killar brukar ha såna skyltar, men nu idag hade även andra sportet fått det. Jag gillade iaf min skylt mycket, den var fin!
Sen efter skolan och träningen blev det att åka hem och sen åkte vi och åt och sen vidare till footballs matchen.
Idag var det så himla kallt, tror vi har mellan 55-60 grader idag. När jag var och kollade på matchen idag hade jag på mig leggins, jeans, dubbla sockar, en hoddie och min skinjacka. Sen hade jag även två filtar runt mig och jag frös, haha.
Jag hade nog mest kläder på mig, men det gör inte mig något. Matchen var riktigt bra idag (för att vara min skola), dock började det regna när det var 10 minuter kvar så vi åkte hem. När vi åkte ledde Belton men tyvärr förlorade dem ändå, vilken suger..
Men matchen var iaf rolig och efter matchen sprang jag över till Tiffany och åt smores.
Min dag har som sagt varit väldigt bra men tyvärr måste jag gå upp väldigt tidigt imon.

Ser fram emot imorgon men nästan mer till söndag, för du ska jag bara vila!
Men tror imon blir toppen även att det är väldigt mycket.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0