Imon är det äntligen FREDAG!

Jag har haft två bra dagar som jag egentligen inte har något att berätta om.
Igår (onsdag) gick väldigt snabbt och jag kan åter igen säga att jag älskar vår lilla sovmorgon.
Idag var en guld-dag, (samma dag som jag fick hemlängtan på) dagen gick bra, det är sista timmen som jag inte gillar och det var samma idag. Dock var de inte så mycket till lektion idag så det gick bra, dock är det dagens minus. De andra klasserna gillar jag, idag var förresten första gången vi lagade något på matlagninge. Gjorde några kakor och dem var goda :d

Efter träningen idag har jag haft fullt upp fast jag egentligen itne har haft något att göra. Jag duschade, sprang över till Tiffany och prata med henne om en sak, åt och sen åkte till Walmart. Det var första gången jag var där, eller nej. Jag var i en walmart affär när jag var här på semester, men det var första gången för den här "resan". Min värdmamma gillar inte walmart utan vi brukar åka till Target om vi behöver något. Det är väldigt lika, bara att Target är lite mer fixat, lie dyrare också tror jag. Nästan som coop och ica hemma i sverige, dock att dessa affärer har allt.
Men ja, vi gick runt i walmart ett bra dag, över en timma. Men det var kul och jag hitta lite små saker som jag köpta.

Nu ska jag krypa ner i min underbara säng.
Är så glad att det är fredag imon, ser fram emot helgen så mycket.
Dock kommer jag tyvärr inte hinna med allt jag ville, men det gör inget.
Både fredag och lördag är proppat med saker, imon ska jag försöka hinna med en snabb middag med laget, sen åka till gootball matchen och sen tillbaka och va lite med laget.
Men det är kul att jag har saker för mig, tror det kommer bli en riktigt bra helg! extra bra för att det är en långhelg!

Men ja, det var allt för idag. Har inga roliga bilder, men bilder på lite små saker kommer snart.
Tror och hoppas jag kommer få massa roliga bilder från helgen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0