Imon, Imon, IMON!

Jag är så glad att det är torsdag imon, det är så många saker som gör att jag ser fram emot dagen.
Framför allt är det mitt körkort, jag ska äntligen få mitt efterlängtade körkort, underbart!
Sedan är det även träning med powderpuff laget (tjej football) och det ska bli kul.
Sen så är det ju torsdag, vilket betyder att det bara är en dag kvar i skolan sen helg!
På fredag har vi lagmiddag men även hemmamatch för killarnas football lag.
Jag ska försöka hinna med båda, vill inte missa något av det.

Så ser mina närmsta två dagar ut, och jag tror dem kommer vara väldigt bra.
Denna veckan har hittills gått välidgt segt, jag har inte mått så bra och har även varit trött som alltid. Dock trodde jag faktiskt att jag höll på att bli sjuk men idag har jag mått bra igen, så tror jag klarade mig bra.

Jag ser fram emot att ha en lugn vecka och helg, vet inte när det kommer hända men när det gör det ska jag verkligen vila upp mig.
Det är inte det att jag inte tycker om att ha mycket för mig, jag är verkligen glad att jag har så mycket att göra, för det gör att tiden får fort men det tar även mycket på krafterna. Så ibland kände jag mig lite sliten, men det är ingen fara. För allt är verkligen toppen med mig. Jag mår verkligen jättebra, dock saknar jag mina älskade där hemma. Ni finns ändå alltid nära mig och ni finns kvar när jag kommer hem, så ja jag mår riktigt bra!

ikväll ska jag bara läsa några sidor om amerikans historia sen ska jag försöka sova väldigt tidigt.
Kanske skriver om homecoming eller lägger upp bilder lite senare, får se om jag orkar.
puss

Kommentarer
Postat av: natalie k

skönt att höra att du mår bra och att du har det bra!! hoppas också att du som har möjlighet såg vampire diaries ikv... eller gör det, om cirkus 4 timmar? för det är viktigt! puss

2011-09-15 @ 22:52:08
Postat av: Frida

Natta, jag ska spela in det.

Ska på powderpoff träning så missar det.

Men ska antagligen se det när jag kommer hem ikväll!

hoppas du ser det imon :*

2011-09-16 @ 01:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0