JAA!!

Mitt körkort har kommit!!!
Fick ett mail idag så nu kan jag hämta det när som helst.
Åh, längtar så mycket tills jag får det.
Har gått runt och tänkte på det flera dagar nu, undrat när jag kommer få det.
Omg, jag är så glad!

Sedan kan jag passa på att säga att min dag har varit bra.
Dagen gick snabbt och skolan var bra, träningen kändes också riktigt bra idag så det äger.

Imon är en guld-dag, men jag längar ändå.
En väldigt kort dag ju och sen blir det shopping (awesome).
Dock verkar det kanske som att de kommer uppstå några problem men jag tror det löser sig.

Jag hoppas jag hinner blogga imon, annars blir det dött på några dagar.
Fredag: är det skola, träning, lagmiddag(eller)utbytesstudent middag, sen gå tills säng tidigt!
Lördag: lämna Belton 5 på morgonen i en buss med laget, springer våra lopp, åker till huvudstaden av MO, ska se något, äta och något sånt, sen åka hem och vara hemma på kvällen. Är ensam hemma på lördagkvällen, rädd att jag är för trött för att göra något. Men kanske frågar Tiffany om hon vill kommer över eller något sånt.
Söndag: Då ska vi fika massa utbytesstudenter. Både Joyce och Kristens grupp, vet inte alls hur många det är, men ett par stycken runt 12-15 kanske. Ska bli kul att träffa nya människor och även att få träffa Frida igen.

Så ser min helg ut, tror den kommer bli toppen!
Dock har jag lite saker jag behöver plugga till, har några test nästa vecka.
Har även ett test imon, och idag är första gången jag suttit ner och pluggat längre än en halvtimma. haha
Jag har alltid något att plugga när jag kommer hem, men det är oftast små saker så går väldigt snabbt.
Men ja, imon och två tester nästa vecka är lite större, så måste plugga lite mer inför dem.
Dock bryr jag mig inte så mycket vad jag har för betyg här, så behöver inte plugga ihjäl mig.

Ja, nu känns de som jag pratar om allt och inget.
Jag ville bara berätta om min dag, mitt körkort och min helg och det har jag iaf gjort.

Hur som helst, ha en bra helg!
Känns nästan som min helg redan har börjat!
puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad kul med körkort hoppas försäkringen inte är för dyr! Och det låter som att du kommer få en bra helg! Vi får försöka skype:a snart! Puss

2011-09-08 @ 11:12:55
Postat av: Frida

hahah erkänn!

skype snart är ett måste!

<3

2011-09-10 @ 04:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0