Labor day

Har haft en underbar labor day!
Det bjöds på mat och sång, och till och med jag sjöng!
Jag fick med min värdpappa upp och vi sjöng "här kommer alla känslorna på en och samma gång" hahahah
det var faktiskt väldigt roligt. Och det var inte hemskt alls, för ingen förstod vad jag sjöng och jad hade Mike jämte mig som gjorde sitt bästa för att hänga med, haha.

Sen nu ikväll har vi bara tagit de lungt (sjukt skönt). De enda jag gjort är en liten läxa och "övningskört".
Jag och min pappa stack och körde lite idag, mest för jag skulle få känna på bilen och lite så, hahah
Men gud vad dålig jag kände mig, men det var kul att köra lite igen. Längtar tills min körkort kommer hit, och när vi kollat upp kostnaden för försäkringen och allt. För då vet jag om jag kommer köra eller inte här.
Sen efter det har vi bara kollat på tv, eller vi har även suttit och lyssnat på gamla klipp från idol, hahah vilka osmarta människor de finns. haha

Imon är det skolan, det känns lite sådär. Men ska bli skönt när dagen är gjord, för på onsdag är det sovmorgon och på torsdag slutar vi 11.40 eller något. Så kommer vara skönt när tisdagen är över, plus att de är en guld dag. Så efter imon har jag bara en kort gulddag på torsdag, alltså kostare lektioner.
Och något annat bra är att det kommer vara kallt denna veckan. Så de kommer vara lättare att springa, eftersom vi ibland springer när det är 100 och över så blir 75 som himmelriket. 75= 23/24°C.
Och vi kommer ha mellan 75-78 hela veckan, så ja det ska bli skönt!
Dock är det nästan lite kallt att vara ute i, haha. Men gillar det ändå!

Ha en bra vecka! puss

Kommentarer
Postat av: natalie

du får mer än gärna skicka värmen och solen hit! här är det blåst, eller ja storm, ösregn (grovt ösregn!!!!), värsta jag vart med om, och sådär kallt!

2011-09-06 @ 20:55:10
Postat av: Frida

hahaha vi har det kallt här nu, frös när jag sprang. haha

Ert väder låter inte så kul, glad att jag slipper det.

dock lär jag frysa ihjäl när kommer hem..

2011-09-10 @ 04:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0