Lite av varje

Här kommer lite bilder från helgen och från Labor day!

Laybor day

God frukost! tyvärr trog jag inga bilder på maten på själva festen, gud vad mycket söt saker de var där!

och ja, jag tycker denna bilden beskriver allt. Vi sjöng för de mesta inför varandra och det var en väldigt bra dag!

min andra tävling.





JV killarna när dem vann som ett lag.

EF träffen.

Vi var vid en sjö och det var faktiskt väldigt fint där.

här är alla utbytesstudenter som tillhör Kristens och Joyce grupp, eller tror vi saknade några men ja, här är nästan alla.

Tiffany, Elena, jag och Frida! <3

Det var kul att få se Frida igen, det var länge sen!

Jag avslutar med en bild med lite smak av sverige!
Mitt underbara paket av mina kära morföräldrar!


Där var lite bilder från den senaste tiden. :)

Kommentarer
Postat av: emma

Åh god frukost, kan du inte bjuda mig på lite? :$ <3

2011-09-15 @ 10:22:19
Postat av: emma

åh god frukost, kan du inte bjuda mig på lite? :$ <3

2011-09-15 @ 10:58:03
Postat av: Frida

Emma, Kom hit så ska jag bjuda på massa gott! <3

2011-09-16 @ 01:50:44
Postat av: emma

KOMMER!!!! :*

2011-09-16 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0