Shopping!

åh, vilken underbar dag jag har haft!

Skolan gick galant, testet gick bra och skolan var till och med rolig.
Kändes som alla var så glada idag eftersom vi visste att vi slutade tidigt.
Idag i skolan hade vi även Tornado drill, typ en övning om en tornado skulle komma.

Efter skolan åkte jag och Tiffany till the mall, och allt var toppen.
Jag hittade mycket som jag behövde, bland annat jeans, några toppar, shorts att ha under shortsen (hahah kommer inte ihåg vad man kallar dem, cyklebyxor kanske? ) ögonskugga, homcoming dress, och ja säkert något annat.
Det var riktigt skönt att komma iväg, umgås med Tiffany och inte behöva tänka typ.
Allt var verkligen toppen, hittade mycket mer som jag hade velat ha. Men jag köpte ändå massor och ja, kände att jag inte ville slösa alla mina pengar idag. Hittade även ett par högklackat som jag älskar, nästa gång ska jag köpa dem. Ingen aning när jag ska använda dem, men jag ska göra så jag kan använda dem!

Sen när jag kommer hem hit. låg det ett paket till mig.
Vilka underbara människor jag har där hemma!
Kära mormor och morfar har skickat ett paket till mig, har inte öppnat det än.
Sparar det så jag kan öppna det innan jag lägger mig. Hade lite läxor att göra när jag kom hem, så ville inte behöva sitta med dem för sent. Och nu känner jag att jag lika gärna kan öppna paketet när jag går upp till mitt rum.

Men ja, hur bra låter inte min dag? Eller det spelar ingen roll hur den låter, för den var toppen.
En kort och bra skoldag, en perfekt shoppingdag med massa köp, komma hem och veta att man hör härliga personer runt sig, både här och hemma, glada miner här, söta smsa från där hemma och ett PAKET från mormor och morfar!
Helt perfekt, bättre än perfekt till och med.

Imon är der fredag, skola, träning och lagmiddag!

Kommentarer
Postat av: Raj

En homecoming dress?

Visa på dirren!

2011-09-09 @ 08:49:34
Postat av: Frida

hahah inte nu

någon annan dag ;)

2011-09-10 @ 04:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0