10 veckor!

Idag var det tio veckor sedan jag sa hejdå till min kär familj, 10 veckor sedan jag kramade dem, tio veckor sedan jag hade min hund i min famn, tio veckor sedan jag såg mitt hus och min stad, tio veckor sedan jag såg mina vänner, ja.. Jag har varit borta i tio veckor.
Men det betyder inte att jag har glömt er, ni finns alltid i mina tankar och det är så ofta jag önskar ni var här och upplevde detta med mig!
































Idag fick de bli massa bilder på min fina familj. JAG SAKNAR ER!
Och jag saknar alla mina vänner med, saknar mitt stora minne i sverige med alla bilder på oss också!
Jag saknar er också väldigt mycket, även att de inte blev några bilder på oss idag, haha.

Även att jag har varit borta 10 veckor och saknar er så har jag det riktigt bra. Jag trivs, har kul och jag ler väldigt mycket här!








Och har fått en till fin familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0