It's amazing what you can do when you try.

Då var det äntligen lördag!
De senaste dagarna har varit väldigt roliga men haft fullt upp.

I tisdags efter skolan och träningen åkte vi och kollade på Baseball. Gud vad roligt det var! Royals mötte ett lag från Detroit tror jag och vi vann ganska strot om jag fattade det rätt. Vi gjorde några home runs och då var det raketer och massa. Det var en riktigt bra match och jag hade riktigt kul!

Sen i onsdagas var det skolan, träning och sen var det engeltigen lagmiddag men hoppas över den för senare på kvällen hade jag powderpuff träning. Och eftersom jag inte var hemma något under tisdagen kände jag att det var för mycket att vara borta hela onsdagen också, dock fick jag mindre än två timmar här hemma. Men under denna veckan är två timmar hemma i huset mycket.

I torsdags åkte vi på tävligen direkt efter skolan. Jag förstår inte varför jag avskyr tävlingarna. Jag gillar verkligen cross country så mycket annars, träningarna är roliga och jag gillar faktiskt att springa nu. Eller ja, jag gillar att springa med folk. Men tävlingarna usch, dem får mig att må så dåligt, antagligen blir jag nervös eller något, jag vet inte.
Men hur som helst tog jag det ganska lungt denna tävligen också, min tid var ändå väldigt bra men jag vet inte säkert vilken placering, men den lär inte har var så bra. Dock tävlar jag inte för att jag vill vinna, jag tävlar för jag vill träna och vara med laget. Så länge jag springer mina fem km på en hyfsad tid bryr jag mig inte vad för placering jag får.
men ja, efter tävlingen åkte vissa från laget och åt på subway och sen var det dags för mig att bege mig till powderpuff träning igen.
Så hela torsdagen var väldigt full, lämna huset sju på morgonen och var hemma 10 på kvällen.

Sen igår, igår var det en underbar fredag!
Skolan var väldigt lätt för under sista lektionen hade vi en pap rally inför homecoming. Lärarna vill ha alla sina klasser på samma ställe, så alla våra lektioner var lättare än vanligt då dme inte ville att vi skulle jobba mer än deras sista klass.
Pep rally var helt okej, hörde att den var lite annorlunda i år på ett sämre sätt men vi slapp skolan så det var skönt!
Efter skolan åkte jag hem och fixade lite små saker, sen var det dags att åka vidare igen.
Det var en parad som gick igenom stan, och det var massa olika floats.
Jag åkte med the seniors float med massa tjejer från powderpuff. Det var roligt, man gick runt där och kastade ut godis.
Paraden slutade vid arenan där the powderpuff game skulle spelas, så när vi kom dit målade vi våra ansikten och sen var det dags för att vinna över the joniors.
Det var faktsitk sjukt kul att spela football, eller vi spelar typ flaggfootball, inte alls lika tufft som vanligt.
Men ja, min fredag var helt toppen. Blev mycket bättre än vad jag trodde.

Jag är så glad att jag bestämde mig för att vara med i powderpuff. Det är inte alltid lätt att ta de besluten, för jag kände inga av de tjejerna som var med där. Jag fick med mig Tiff och sen kände jag en av killarna som "tränade" oss.
Jag är glad att jag gjorde det och även stolt, och det känns riktigt bra!

Idag är det homecoming. Matchen börjar halv två idag och det är faktiskt den jag ser fram emot mest.
Efter matchen ska vi hem och fixa oss, sen ut och äta på longhorn before dansen.
Matchen, klä upp sig och maten är de jag ser fram emot mest, jag hoppas dock att dansen blir rolig den med. Det blir vad man gör det till!

Här är lite bilder från de senaste dagarna!

här är lite bilder från skolan.







Tänkte även visa mina underbara böcker! inte alls stora och tunga..
Matteboken använder vi faktiskt inte så mycket, men historia boken.. Ja, jag kommer inte bli förvånad om vi måste läsa hela. USCH

BASEBALL!





Homerun!




Vi med våra fina Royals tröjor!

Vår senior tröja!






Alla namnen på baksidan.


Vår Powderpuff tröja!



Alla hade nummer 12, och tröjan är lila om man inte ser det.
Lila är vår skolas färg, lila och guld. Så äntligen har jag en lila tröja jag kan ha på mig på fredagar då och då.
På fredagar ska man klä sig i skolans färger, eftersom vi ofta har footballs game på kvällen typ.


Här är baksidan på vår float.
Jag har knappt några bilder från detta men vet att min värdfamilj har massa. Så jag ska få dem någon dag, så mer bilder kommer!

Samma sak gäller om matchen.
Men såhär vackra var jag och Tiffany!




Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0