Olika saker från Homecoming!

Nu är allt med homecoming över. Homecoming upplevelsen var väldigt bra även att dansen inte var den roligaste.
Själva homecoming dansen gillar jag inte så mycket, det var inte den bästa musiken och ja jag hade inte jättekul.
Men homecoming är så mycket mer, eller det beror la på hur man ser det. Men jag ser allt som hänt under homecoming, powderpuff var hur roligt som helst, football matchen var jättebra (killarna vann för första gången i år och dem vann stort) att klä upp sig var kul, vi hade de hur mysigt som helst under middagen innan dansen och efter dansen åt vi glass tsm. Att dansen inte var så rolig gör inget, för hela upplevlsen var bra! Vissa kanske ser homecoming som bara en dans, men eftersom det var den sämsta delen gör inte jag det.
Jag tycker om homecoming, jag är glad att jag gick på dansne och fick uppleva allt.
Det har varit en toppen helg och hela veckan har vart bra, det har vart lite för mycket och jag har vart stressad. Så det är skönt nu när det är över och jag är glad att de är över, men jag är även glad att jag gjorde allt.
Här kommer lite mer bilder på saker från homecoming!
En upplevelse som jag hoppas jag kommer minnas!



Our float!



Uppvärmingen (den var rolig)







Vi vinner!

Vi var tvungna att ha tröjan instoppade.. snyggt!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0