Lördag!

Kom precis hem från Ashley's, sov hos henne i natt.
Igår var både en toppen dag och okej jag. Skolan var lite seg och sen var fotbolls träningen sjukt hemskt.
Vi blev straffade för något vi inte vet vad, vi sprang sprinter, vi sprang mer än 8 km utan att stanna.
Att springa 8 km med ett fotbolls lag dödar folk, att springa med cross country var annorlunda, där kunde alla av oss springa liksom. Träningen var hemsk, men ändå skön på ett vis. Jag har saknat att springa men igår var ingen bra dag för att springa. Alla i laget har ont någonstanns, mina benhinnor blir värre för varje match som går och att ha en så hård träning dödar oss. Men men, efter träningen var kvällen toppen!!
Direkt efter träningen åkte jag Ash Lauren, Kyler, Daniel And Tomas till the royals game (baseball).
Först tailgating, det är typ.. sök på google så får ni se vad det är.
Men ja, vi var iag på parkeringen till the Royals, vi grillade, lyssna på musik och träffa alla andra som gjorde likadant. Tailgating innan en match är väldigt vanligt (för de riktigt stora matcherna) och ja det var hur mysigt som helst!

Sen så såg vi såklart matchen, vi förlorade dock med 3-4 men vi hade de hur kul som helst där!
Efter det åkte vi snabbt hem till mig och hämtade lite saker sen åkte jag och Ash tille henne.
Vi började 3 olika skräckfilmer men alla sög så vi till slut somnade vi båda i sängen utan att ens ändra kläder, haha.
Imorse när vi vaknade kände vi oss så himla äckliga men de gjorde inte så mycket, vi hade kul så!

Nu sitter jag här och skypear med mamma!
Det är kul, länge sedan jag har tid för det.

Vad som mer har hänt i veckan.. veckan har vart full med vänner och fotboll hela tiden.
Måndag - Shopping
Tisdag - Match, vinst
Onsdag - Prom dress shopping with Leigh
Torsdag - Match, förlust
Fredag -  allt som jag redan skrev!

Veckan har vart helt toppen, förutom en sak..
Jag har märkt hur lite jag har kvar.. Vi tjejer kan inte ens prata om det, vi blir ledsen då. Jag blir ledsen, jag har till och med gråtit över att jag ska åka hem. Det är jobbigt..

Men jag ska ta vara på varenda dag! Idag/kväll ska jag antagligen vara med Ash igen, sen imon ska jag försöka göra något med familjen. Har inte haft tid att prata eller att göra något på hur länge som helst. Så ska försöka gå ut och äta med dem ikväll eller imon kanske bjuda dem på bio eller mat, vad vet jag inte ännu. Rädd att jag inte kommer få tid.
Tiden här går alldeles för fort, jag är rädd för att vakna upp och det bara är några få dagar kvar, jag är rädd för att säga hejdå till alla, jag är faktiskt lite rädd för att komma hem.
Men de kan jag inte tänka på nu.
Nu ska jag fixa mig lite så jag sen kan göra lite andra saker nu när jag väl är hemma.

Här kommer lite bilder från igår och senaste matchen!
puss


Lite plugg innan matchen, tror faktiskt jag misslyckades på två prov igår. Men orkar inte bry mig nu, skolan är de oviktigaste i mitt liv just nu!


Världens bästa!!!





Världens bästa Ashley!





Tailgating!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0