Lugn skön söndag

Jag älskar verkligen söndagar!
Idag har vart så skön, jag har kollat på vampire diaries, Grey's, vart på target och köpt lite små saker och bara tagit de lugnt. Nu lite senare idag ska jag åka till Town center och fixa lite små saker.
Det har verkligen vart jätteskönt att bara kunna ta de lugnt, göra vad jag vill och andas.

De senaste dagarna har gått snabbt. De har inte vart några jätteroliga dagar, vi hade match både i torsdags och fredags och förlorade båda två. Att förlora två matcher som man kunde ha vunnit eller iaf spelat bättre gör att hela laget bli dystert. Och fotbollen tar så mycket tid, så vi behöver ha kul, för annars blir vi alla så himla trötta. Förhoppningsvis vinner vi någon match nu i veckan, men vi alla är rädda för veckan som kommer. Måndagens träning kommer bli hemsk, nästan helt säker på att coach kommer göra så vi springer hela träningen. De ser jag inte alls fram emot.
Men ja, de senaste dagarna har vart långa. Egentligen inte särskilt dåliga men långa.
Fredagen var lång, men efter matchen gick jag över till Tiff och firade henne lite för hon fyllde år igår. Sov även över där, det var kul.
Igår åkte jag med v-familjen till ett bröllop. Det var annorlunda, just nu är jag för trött på att tänka hur de var annorlunda men ja. Jag var ganska uttråkad på festen faktiskt, men det var typ alla jag satt med. haha
Något som jag dock tänkte på under bröllopet var att jag verkligen ser fram emot min systers bröllop.
Och gud, gud vad jag saknar henne!!

Den senaste tiden har jag känt att åka hem är inget jag vill. Jag vill fortfarande inte hem, usch. Men, att veta att hag kommer få vara med min familj igen. Det känns helt otroligt. Hemma är där min familj är, jag skulle åkt vart jag än behövde för att få vara med dem.
Och jag vet, det kommer bli kul att åka hem. Det är inte det som är poängen, för jag vet att de kommer bli svårare än något jag någonsin gjort att lämna alla här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0