Måndag

Sitter nu i soffan med min blåa kansas tröja på!
Idag är det final i en basketboll tunering och vårt lag är i final!
Eller de tillhör kansas men jag valde för länge sedan precis när jag kom att de var mitt lag!!
Dock kommer de antagligen förlora då de andra laget är väldrig bra.
Men det gör inget, för de är i final och ännu viktigare..
VI VANN IDAG!!
vi vann med 2-1 idag, vi borde ha vunnit med mycket mer men vi spelade inte toppen utan slarvade och missade mycket.
Imon är det en match igen, förhoppningsvis spelar vi bättre då.
Tror även vi spelar mot ett bättre lag så de kan nog bli tufft!

Nu ska jag ta och plugga lite. Har två prov/test imon och två på onsdag.
Måste göra lite extra då jag ska ta ledigt torsdag.
Åker på onsdag till mormor och morfar i Phoenix och kommer hem på måndag.
Sen nästa onsdag kommer Emma HIT!!!
Gud va mycket roligt jag har att se fram emot!!
Livet är allt bra!!

Nu ska jag plugga. puss

ps, vill ni veta något som gjorde mig jätteglad?
under vår uppvärming då de var halvlek för JV (typ b laget) så spelade de en svensk låt!!
Just nu kommer jag inte riktigt ihåg vilken men gud va förvånad men glad jag blev när jag hörde att de var på svenska! Tänk att en sån liten sak kan göra en så glad!! :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Va söta ni är.

Längtar efter er, men ses snart.

Puss

2012-04-03 @ 08:08:08
Postat av: Emma

Snart ses vi!!!! :D

2012-04-03 @ 11:23:38
Postat av: Frida

Längtar efter dig med mamma!



Ja det gör vi Emma!!!

2012-04-11 @ 02:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0