Vilken helg!!

Jag har haft en helt underbar helg med världens bästa mormor och morfar!!
De började i fredags kväll då jag åkte in till deras hotell, vi gick ut och åt jack stack bbq, (något som kansas city är känt för) och vi bara pratade igenom allt och inget. Vi hade en jättefin kväll och allt var toppen.
På lördagen vaknade jag upp på deras hotell, åt god frukost, tog hotellets taxi som var en mini limo (sjukt lyckig!!) in till The Plaza. Där gick vi runt och kolla på allt och inget, shoppade lite och åt sen på Brio, en italiensk restaurang som är jättegod!
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och lite senar epå eftermiddagen åkte vi in till Belton.
Först var vi hemma i huset där de fick träffa min värdfamilj. Allt gick jättebra, alla pratade och ja, de var toppen.
Efter det åkte vi runt lite i Belton och sen in till overland park igen där vi åt på Longhorn.
Efter det blev det även yogurtini, en helt underbar dag!
Idag var lika bra! God frukost, gick ut och gick i de fina vädret, åkte in till town center, shoppade lite mer, gick runt och kolla, åt på Panera, svettades lite i solen (30 grader!!) bestämde oss för att äta yogurtini igen, GOTT!!
Sen körde jag tillbaka till hotellet där vi fixade de sista och sen sa vi hejdå och jag åkte hem.

Det var dock inte alls svårt att säga hejdå för jag får se dem på onsdag igen!! :D:D
Vi hade iaf en helt underbar helg här i kansas city. Inget kunde ha gått bättre, allt var på vår sida, maten, vädret, människorna och ja allt!
Jag känner mig så himla lycklig och livet är som en stor sol just nu!!

Nu är jag dock trött och ska sova.
Det ska bli en rolig vecka, ganska galen, men de visste jag redan innan.
Som sagt så kommer de två närmsta veckorna vara super roliga men super upptagna. Men det är roligt, tiden går väldigt snabbt när man har roligt.

HA de bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0