Första måndagen av 2012!

Idag ska jag ha en riktigt slapp dag, planerar att ligga i min säng nästan hela dagen.
Har hittills kollat på några avsnitt av Vampire Diareis och skypeat med mamma och pappa.
Dem bokade precis deras hotell som dem ska bo på när dem kommer hit, Gud vad jag längtar!

Senare idag ska jag hämta mina framkallade kort och gymma lite snabbt, sen ska jag lägga mig i sängen igen.
Jag fick ju inte chansen att bara ligga i sängen igår eftersom det var Michelles födelsedag.
Så vi hade gäster här och jag var helt sjukt trött, somnade en gång i soffan med alla runt mig, haha.

Nyårsafton var bättre än förväntat. Var hemma hos Tiffany med flera andra utbytesstudenter och ja vi hade det riktigt kul! Somnade vid 4 och gick upp 8, så ja jag var trött igår.

Nu har jag tre dagar kvar av mitt lov, de dagarna ska jag bara ta det lugnt, fixa med mitt fotoalbum, ska försöka läsa lite, kolla serier och bara njuta. Ska kanske försöka träffa några men tror dagarna kommer gå väldigt snabbt så får la se.

Nu ska jag fortsätta mysa i min säng.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: tova

Hej! Har du någon mailadress? Jag själv funderar på att vara utbytesstudent så det vore jättesnällt om du ville svara på lite frågor :) kram

2012-01-03 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0