Fredag!

Idag har vart en bra dag.
Dagen i skolan kändes väldigt lång men det var ändå bra.
Gillade båda mina nya klasser så det är ju skönt.

Något som gjorde dagen till toppen var att ett stort grönt paket låg utanför dörren när jag kom hem!!
Mammas paket som hon skicka 6 december kom fram idag, en månad senare!!
Väntar fortfarade på några paket men nu vet jag iaf att de finns hopp. Började faktiskt tro att dem har kommit bort.

I paket va massa av godis och några paket. De sämsta med godiset är att de är så otroligt gott och jag kommer skita i att vara nyttig ikväll! Inget slår svenskt godis eller svensk choklad. så ikväll ska jag äta!
Tusen tack till mamma, mormor och sophia för allt fint i paket.
Jag älskar er jättemycket!

Nu ska jag snart se the girl with the dragon tattoo. Jag och Mike såg den engelska filmen men idag blir det den svenska.
Ska bli kul.
Nu ska jag öppna en kekchoklad, åh vad gott!

just det, imon blir det skidskor med ef, ska bli jätteroligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0