Fredags kväll!

Sitter just nu och kollar på en film med Mike och Michelle.
Senare ska jag kanske över till Tiffany och Elena.
Elena fyllde år i veckan så ska ha lite folk över, dock hade deras skola en match idag så dem är inte hemma förrän senare kanske halv tio. Ärligt talat är jag inte jättsugen att gå över, så får ta och se sent.
Det känns alltid okej att vara hemma en dag då man har saker att göra, eller ja de känns bättre iaf.
Och idag har jag inget emot att vara hemma, jag har haft en helt underbar vecka och är väldigt trött nu.
De bästa med denna veckan har vart skolan, den har vart så himla bra.
En av de bästa lektionerna var när jag lärde Thomas och Daniel svenska, haha.
Ja, det har helt enkelt vart en jättebra vecka!

Planer för helgen.. Jag ska ta allt som de kommer. Tror det kommer bli en lugn och skön helg, imon på dagen vet jag att jag ska gymma och göra lite andra små saker. Ska även försöka skypea med massa nu i helgen.
Jag är helt övertygad att det blir en toppen helg.
Hade inte ens haft något emot att levt i min säng hela helgen, de hade vart underbar att bara ligga där och läsa en bok och mysa under de varma täcket.

Jag älskar hur allt känns bra. Att jag inte stör mig på att vara hemma ikväll, jag vill till och med vara hemma ikväll och det är ju inte så att jag inte har något att göra liksom.

Nu ska jag fortsätta mysa här i min filt och sen bestämma mig hur jag gör ikväll.
Hoppas alla är på lika bra humör som jag!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0