Gud vad jag har saknat fotboll!

Sjukt härligt att spela idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är bäst och det är jättekul att läsa hur det är därborta. Jag skall själv åka till USA med EF i sommar så därför är det extra kul. Jag undrar om du skulle kunna svara på två st frågor som jag har. Om du har lust asså:) jag skall också åka på camp innan och undrar om du skickade över nån väska till familjen innan med saker och så eller om du hade med allt till camp? Sedan spelar jag också fotboll här i Sverige och skulle vilja fortsätta i USA men hur är nivån där? I ditt lag menar jag då det är det ända du kan jämföra med hehe:) tack för att du underhåller alla oss här hemma och hoppas du har det bra!:)

2012-01-24 @ 15:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0