Martin Luther King Day

Idag var det Martin Luther King Day så vi var lediga från skolan, helt UNDERBART!

Dagen har jag spenderat hemma helt ensam med datorn.
Har skypeat med så himla många idag, och det var super kul.
Började att skypea med Mormor och morfar, Senare skypeade jag med min kära älskade bror som snart ska ut och resa några månader, sen en kort liten stund med Raj, sen min fina syster och fina Josef som jag även åt lunch/middag med och sen efter det blev det en stund med Alle!
Det är väldigt skönt att ha en dag som man kan prata med alla där hemma och känna att man hinner ta igen allt.

Sen samtidigt som jag skypeade med alla så bakade jag först börd, (som dock inte blev så bra då jag tog alldeles för lite salt, men men ) sen gjorde jag krubbelurer (jag tror dem hette så.) Det var något som jag åt på dagis när jag var lite så jag blev jätteglad när jag hittade ett recept med det.

Jag har iaf haft en toppen dag, väldigt skönt. Att jag även stack till gymmet känns väldigt skönt, en dag som denna skulle jag behöva lite oftare.

Nu ska jag se på dhw med Michelle, borde plugga men orkar inte bry mig alls!
Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0