Fråga

Hej! Din blogg är bäst och det är jättekul att läsa hur det är därborta. Jag skall själv åka till USA med EF i sommar så därför är det extra kul. Jag undrar om du skulle kunna svara på två st frågor som jag har. Om du har lust asså:) jag skall också åka på camp innan och undrar om du skickade över nån väska till familjen innan med saker och så eller om du hade med allt till camp? Sedan spelar jag också fotboll här i Sverige och skulle vilja fortsätta i USA men hur är nivån där? I ditt lag menar jag då det är det ända du kan jämföra med hehe:) tack för att du underhåller alla oss här hemma och hoppas du har det bra!:)

Hej!
Va roligt att du ska åka! Tiden kommer gå jättesnabbt och snart är du här och jag hemma i Sverige igen.
Jag skickade inte över någon väska hit. Jag bestämde mig för att få förska klara mig med en väska och köpa en till väska för hemresan.
Jag tänkte att om jag har med mig två väskor hit kommer jag behöva typ tre på vägen hem, så det blev att jag typ bara hade sommarkläder med mig. Kändes smart i början, men nu saknar jag dock vissa av mina kläder där hemma.
Men att bara ta med sommarkläder gav mig en väldigt bra orsak att shoppa massa och ja, det gick bra för mig! :D
Dock hade jag en minaväska som handbagage och sen en handväska, så i mina resväskan fick jag i lite kläder och så.

Fotbollen.. Fråga mig i april eller någon gång senare, fotbollen har inte riktigt börjat här än.
Skollaget har träningar för de som inte har andra sportet nu, men de riktiga träningarna börjar om en månad.
Och inomhus matcherna jag spelar nu, det är bara jag och några kompisar som gör det för skoj.
Lagen vi möter är lite bättre och mer seriösa, men det är ofta klubblag som spelar året runt.
Mitt lag har inte ens tränat tillsammans utan gör det bara för att få en rolig start av vår fotbolls tid som börjar i februari!
Än så länge vet jag inte vad jag tycker om nivån, våra få träningar med skolan har inte vart toppen. Men det är många JV spelare där som försöker bli bättre och komma till varsity. JV är typ som andra laget, men ja. Sen får våra tränare egentligen inte träna oss nu, dem får bara fixa ihop alla tjejer så vi kan passa och spela lite. Om en månad får dem börja träna oss på riktigt, vet inte varför men det är något för att de ska vara jämt för alla lag eller något sånt. haha
Jag hoppas dock nivån kommer vara bättre sen när de börjar, för jag vill utvecklas.
Men det är helt okej just nu med, eller just nu är det bara så underbart att spela fotboll överhuvudtaget!

Om du undrar något annat, bara fråga! Men fråga mig en annan gång om fotbollen så kan jag säkert ge dig ett bättre svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0