Helt underbar helg!

Efter att ha haft regn hela veckan har vi nu strålande sol och 26 grader varmt.
Hela helgen har vart helt underbar!

Igår hämtade jag Frida, vå åkte och åt Kinamat, sen åkte vi till Target gick runt där, köpte lite små saker som är bra att ha och sen åkte vi hem till mig.
Idag var det strålande sol så som de även var igår, helt underbart. Vi skulle åkte till ett ställe där de finns några restauranger, några affärer och ja de är bara mysigt och enkelt att gå runt där.
Jag sökte på Panera på gps:en, Town center ligger både på 119 och 117 st, så när jag hitta panera på 119 st valde jag de..
Dock var det inte samma ställe, så ganska långt från vart vi skulle.
Men vi gick till Panera och åt ute i solan sedan började vi åka tillbaka samma håll som vi kom från och till slut hittade vi vad vi letade efter.
Där gick vi runt och bara njöt av de underbara vädret, gick in i några affärer, köpte ett par shorts, en bikini överdel och lite andra småsaker.
Efter det åkte vi till yogurtini som vi hittade när vi körde runt.
Efter det åkte vi hem.

Jag och Frida hade en helt underbar dag och även att vi körde väldigt fel var de väldigt kul och jag har märkt att jag kan köra till riktigt roliga ställen som inte alls är så långt borta.
Men ja, vi hade de toppen. Vi fixade en lista med go musik och ja, vi levde livet!

Nu sitter jag här i soffan och ska snart äta. Mår riktigt bra nu kan jag lova!
Sen är jag även taggad för imorgon, eller egentligen hela veckan, eller ja, de närmsta tre veckorna faktiskt!
Imon är det iaf vår första match, de ska bli super skoj.
Vi vet att de blir en tuff match. För de första är de vår första match och vårt lag är inte toppen och spelar ingen riktigt tillsammans ännu, så ju mer vi spelar, ju mer samspelda blir vi förhoppningsvis.
För de andra spelar vi mot ett lag som tydligen ska vara helt sjukt bra. Deras sämsta ska tydligen vara bättre än våran bästa. hahaha
Men de gör inget, förlorar vi, som vi antagligen kommer göra, så har vi en ny match på onsdag och en annan på torsdag som vi kan ta igen allt.
Hur som helst kommer de bli riktigt kul!

Nu ska jag äta, sen ska jag försöka fixa med bilderna.
Hoppas alla andra har de lika bra som jag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0