Spring Break!!!

Jag har verkligen haft den bästa början av mitt lov!
Skolan i fredags gick snabbt, gjorde två av mina prov som jag missade när jag var sjuk.
Fick 100 % på mitt matte prov, GÖTT!
sen var träningen faktiskt rolig, vi hade sol och jätteskönt väder och det var en bra träning!

Sen på kvällen kom Lizzy hit, först åt vi här och sen skulle min värfamiljen till Oak park mall så vi hängde med.
JAg var på jättebra shoppings humös, köpte inte massa men hitta jättemycket fint.
Köpte ett par enkla ballerina skor som kommer vara perfekt till skolan snart, hitta ett par coola klackskor som jag dock inte köpte.
Köpte lite små saker som shorts att sova i och lite annat och även en jättesöt klänning.
Perfekt för en dag då man behöver vara lite mer uppklädd i skolan, en fika i stan, eller typ till stranden.

Sen idag, idag har vart toppen.
Började dagen med pedikyr, hur gött som helst!
Sen åkte jag rint och gjorde lite ärenden med min lillasyster. Det var mysigt, vi avslutade det med att äta glass och köpa de otroligt coola klackskorna!!
Sen efter det hade Kayleigh match, så satt i solen och kolla på den.
Sen har vi bara vart hemma de senaste timmarna och packat, för...

IMON ÅKER VI TILL SAN DIEGO!!!!
Det kommer bli toppen!

Min helg har helt enkelt vart bäst någonsin och kommer bara bli bättre och bättre.
Nu måste jag packa de sista för imon går flyget 6 på morgonen, längtar!

Ha det bra, vi hörs någon dag!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0