Fotboll <3

Hej jag undrar vad för aktiviteter du håller på med inom skolan? Sporter, klubbar o.s.v. Gjorde du de sporterna innan eller började du helt om på nytt i USA? Tack på förhand!

Hej!
Jag sprang cross country i höstas. Det är inget jag har hållt på med i sverige, faktiskt så avskyde jag att springa i sverige men nu älskar jag det!!
Och nu under vårsporterna spelar jag fotboll. Fotboll har jag spelat länge och är de bästa jag vet!!
under vinter sporterna gjorde jag inte, sporterna här tar mycket tid så de var skönt att få vila kroppen lite. Dock spelade jag lite fotboll med några tjejer från skolan en gång i veckan utanför skolan.
Men att hålla på mer sporter i skolan är lätt de bästa som finns.
Det är genom fotbollen jag träffade min bästa vän Ashley. Att vara med i sporter eller olika klubber i skolan ger en chansen att träffa vänner. Så på ett sätt är sport/klub ett måste, eller det kommer iaf hjälpa en mycket och det är riktigt roligt!

här är lite fotbolls bilder!

Senior night!











Bästa presenten, super fin!














Min straff!!



MÅL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0