Underbart väder

Att vi har underbart väder är ingen nyhet. vädert här är och har vart helt otroligt i flera veckor nu.
Dock har jag inte haft tid att njuta av det. När vi hade fotboll så gjorde värmen bara att de blev ännu jobbigare och ja sen har jag haft fullt upp hela tiden.
Men nu, nu har jag äntligen tid att njuta av värmen.
Jag sitter ute på altanen i bikini, lyssnar på musik och jobbar med olika presenter till vänner. Det kan faktiskt inte bli mycket bättre.
Om en timma eller så, så slutar folk skolan och imon har vi alla sommarlov.
Om ett litet tag kommer Naomi hit, hon ska få en liten present av mig och även få kolla igenom en del av mina kläder som jag valt att lämna kvar här.
(jag har förövrigt blivit färdig med en av mina resväskor. så nu ska jag bara få i resten av mina saker i min andra)
Sen efter Naomi har vart här ska jag över till Tiffany lite, sen ikväll ska vi ut och äta med Tiffany's familj.
Tiffanys åker hem imon, så ska vara så mycket jag kan med henne.
känns konstigt och overkligt att hon redan åker imon.
på samma sätt som att de känns sjukt overkligt att jag åker hem om en vecka..
Var lite ledsen när jag vaknade idag, jag tror verkligen inte folk förstår hur svårt detta är.

Men jag sysselsatte mig med att jobba på folks presenter och att packa, så de blev lite bättre.
Det är lite kul, familjen här hade gjort en video åt mig med massa bilder från hela året. jag håller också med med en film åt dem, dock bara med saker från julas eftersom dem fick en film av mig i julas. Sen en annan sak, jag håller på med både en film och ett fotoalbum till Ashley, jag vet inte riktigt helt säkert vad hon gör men något med bilder håller hon också på med. haha
Men ja, att ge bort något med bilder är att ge något med så många minnen. Därför jag ger alla mina närmsta vänner något med bilder.
Till Tiffany, Naomi, Leigh och Amanda, de ska få en sida med några bilder och så ska jag skriva något också.
Det ska jag även göra för mina småsyskon här, en sida med några bilder och minnen.
Sen min stora present till familj ska de få på fredag, då ska vi hitta på något på kvällen tillsammans.
Sen ska de antagligen få deras film då, och sen ska jag även försöka åka till worldmarket och köpa lite av deras favoritsaker som jag har fått dem att testa.

MEn ja, nu ska jag fortsätta med Ashleys fotoalbum så jag slipper sitta sista dagen med det!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0