Svenska mässan med EF

Imon tar jag tågen upp till Göteborg för att vara med på svenska mässan med EF.
det ska bli kul!! saknar att tänka och prata om mitt år.
Ibland glömmer jag typ bort att jag har varit utbytesstudent, att jag har varit iväg och ja, mitt andra liv.
så de ska bli jättekul att få prata om det igen!!
 
Annars är livet just nu väldigt bra!!
har så mycket jag vill göra, hinner inte med allt.
Jag ser fram emot lovet som är om några veckor, skönt att få en paus från skolan.
 
Någon nytt som har funnits i mina tankar de senaste dagarna är att jag har fått för mig att jag vill bo i
New York City typ ett halv år eller år. Och jag vet inte alls varför jag  har börjat vilja det. haha
Men just nu känner jag bara för det, men det kommer säkert ändras innan det väl är dags att bestämma vad jag ska göra efter studenten.
För visst hade de inte vart fel att bo i LA eller Miami heller. haha
Men ja, det är aldrig fel att drömma.
När vi väl pratar om drömmar, jag ska snart gifta mig med Chuck Bass och alla är bjudna till börllopet!!
hahaha, ja.. skulle jag prata om mina drömma här och nu, då hade detta blivit ett lååångt inlägg.
Men jag tycker drömmar är bra, drömmar visar ofta att jag mår bra. att jag vill göra något nytt och roligt i livet.
Men ska inte tråka ut alla med allt tjat.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: malva

ahh vad kul! ja jag bor dar, platsen heter Overland Park och jag gar pa olathe east high school! vart gick du?
var ditt ar lite tufft iborjan? :)

2012-10-09 @ 22:33:42
URL: http://malvacarlsson.blogg.se
Postat av: malva

vad ar din mail? :)

2012-10-11 @ 00:59:07
URL: http://malvacarlsson.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej, jag ska åka som utbytesstudent nästa sommar och undrar om du har några tips som man ska tänka på innan man åker iväg? t.ex. som packning mm :)

Svar: ta vara på tiden du har kvar här i sverige, men ännu viktigare är att ta vara på tiden där! Va öppen, glad och trevlig hela tiden så kommer de gå kanon! ang packning, packa lätt. de är bättre att köpa saker där. Ta inte med kläder som du tänker "detta använder jag inte i Sverige men de kommer jag kanske använda där" för de tar onödig plats.
Hoppas du får ett underbart år!! lycka till :)
Frida Isaksson

2012-10-31 @ 15:49:57
URL: http://sofiaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0