Bokat och klart!

Jag tänkte bara skriva lite snabbt att jag har bokat en flygbiljett tillbaka till min andra hem Belton, MO, The United States!!
Gud vad jag längtar tills den dagen äntligen är här.
Jag åker dit runt den 20 match och hem den 8 april eller något sånt.
Jag blir iaf borta strax under tre veckor och ja, de kommer verkligen inte vara tillräckligt med tid men så mycket bättre än inget!
Jag längtar så otorligt mycket så de finns inte.
Jag är en person som måste ha något att se fram emot, för då blir jag helt enkelt en gladare person.
Jag har redan sen typ dag två här hemma i fbg vetat att jag vill åka tillbaka till usa innan sommaren 2013.
Men nu när de är bokat, då vet jag att de är bestämt, de kommer hända och de känns så skönt!
Jag är så himla lycklig!
 
Och lite snabbt till mitt liv här..
Allt går fortfrandra bra, otroligt mycket i skolan, borde sitta och plugga nu men orkar inte.
Fotbollen börjar gå mot sitt slut, men tycker den har vart lite seg nu i slutet, saknar faktiskt mitt fotbollslag i usa, även att nivån var väldigt mycket lägre. Jag har blivit sugen på att börja rida lite igen, så vem vet, får jag tid över så kanske jag gör det. snart är de dags att åka till Stockholm och sen även till Holland, så ja, livet rullat helt enklet på :)
 
It's not wherer you go or what you do, it's who is beside you that counts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0