Att shoppa i USA är som att vara i himmelriket!

Igår blev de lite shopping med Ashley på Town Center. Där finns underbara Dick's, en sjukt bra sportaffär.
Så köpte lite tränings saker och ett par löparskor.
Köpte även lite fint på VS och lite annat smått och gott här och där!
 
Efter de försökte jag umgås lite med Collin, så gjorde ett coolt pussel med honom.
Sen stack jag hem till Austin, och sen kom typ 8 andra dit. De var trevligt!
 
Idag har vart ännu en dag fylld med saker.
Åkte till Oak Park Mall med Michelle och barnen.
herre jösses, jag har nog aldrig haft så många påsar..
I slutet orkade jag inte ens gå in i fler affärer, så tror inte ens jag hann mer än halva gallerian.
Köpte massa fint!!
Var nog en av Sephoras bästa kunder för dagen, köpte lite till på VS, köpte en present åt bror mig, hittade en klänning typ, på forever21. en tröja på A & F, unnade mig ett par superfina öronhängen och ja lite annat här och där.
En riktigt bra shopping dag verkligen!!
 
Efter det var de dags att skynda hem, fixa mig lite snabbt för att sen träffa Leigh för första gången sen jag kom.
Spenderade kvällen med henne, kollade fotboll, åt på Panera och avslutade med Yogurtini.
Väldigt kul att få träffa Leigh igen!!
 
Nu umgås jag med familjen. Ska kanske träffa Ash sen, men är ganska trött så kanske stannar hemma.
För imon är ganska galen, men kommer bli jättebra.
Ganska mysigt att va med familjen.
Plus att jag inte känner att jag missar något ikväll då vissa av mina vänner är sjukt osmarta och gör lite dumma saker. Amerika säger jag bara..
Men ja, kanske sticker till Ash när hon är färdig med bion, får se!
 
Herrejösses, väldans tråkigt inlägg.
Men så har mina dagar sett ut, och de må kanske låta tråkigt. MEn fan va kul jag har de här, och fan va bra jag mår!!
 
här är några få tråkiga bilder!
 
St. Louis
 
 
 
 
 
Dagens Shopping!!
 
Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0