EF

Hej!
EF forsakring kostade "bara" 7000 for mig, men det beror kanske pa nar man lagger till den. For ovrigt rekommenderar jag dig att valja Rotary eller YFU, da de ar de enda organisationer som folk inte har klagomal pa. Jag onskar jag kunde byta organisation, utan tvekan!
Hoppas du bestammer dig for att aka, det ar tufft, men valdigt larorikt och roligt!


Jag minns inte helt vad min försäkring var på men du kanske har rätt, kan mycket möjligt vara 7000. Sen var det 1000 extra om man tog den med sporter med risker eller vad det va.
Jag har hört klagemål om alla organistationer, och enligt mig har ef klagemål alltid vart dem "bästa" klagemålen.
Har hört historiaer om riktigt hemska familjer, men om ef har jag bara hört om mindre bra.
tråkigt att du fått en dålig upplevelse med dem, men det är som jag sa. Allt beror vem man får.
Min närmsta vän här som inte bor i Belton men ja ändå. hon har inte den bästa IEC från ef, han suger och hon har inte haft de särskilt bra med ef.
Men jag har inte haft några problem, utan alla som jag har runt mig har vart toppen.
Så jag kan bara prata vad jag själv upplevt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0