Onsdag

Idag har vart lite si sådär. Vet inte varför men har inte mått hundra, väldigt trött har jag också vart.
Men var uppe ganska sent igår, för igår kväll bakade jag lussekatter för de var ju Lucia!!
Att baka lussekatterna tog en lång tid.. Men de var de värt :d
Sen efter det satt jag och skrev på en engelska uppstatts som jag vara tvungen att visa idag, eller behövde bara visa en viss del av den.
Men ja, det är skönt att det är kväll nu!

Jag stack till gymmet snabbt idag, men de var nog mitt kortaste besök där, haha. Men var tvungen att komma hem för Michelle behövde bilen. Och tänkte att de är bättre att åka dig och träna lite än inget.
Imon får jag se om jag går dit eller inte, ska försöka plugga lite ikväll så jag kan göra de imon om jag orkar.

Idag fick jag även två julkort och på ett vis fick jag även en julklapp!
Man blir så himla glad, tack mamma och mormor!
De passade bra att dem kom idag, för innan idag såg jag en film från sista dagen med minna vänner där hemma.
De får en att börja tänka och ja, jag saknar er!

Här är tre citat som är ganska bra!







Ps, bara en torsdag kvar i skolan innan lovet! UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0