Strålande sol!

Åh vilket underbart väder det är! Hela helgen har ju varit hur fin som helst och jag älskar det!
Jag älskar att man bara kan ligga ute och sola, gå runt i shorts och bara njuta av värmen. Jag hoppas jag kommer till ett varmt ställe i USA, eller just nu vill jag bara att jag ska får veta vart jag ska, men blir de ett ställe som inte har en kall vinter så blir jag lite extra glad.

Det känns som jag åker väldigt snart, för de känns som att sommarlovet redan har börjat. De är bara fyra dagar kvar i skolan och jag vet inte om vi har några lektioner då. Nästan alla mina kurser är avslutade, så jag tror knappt jag kommer vara i skolan alls. Dock måste jag dit på tisdag, för då ska jag fixa de allra sista. Jag har fått min nya dator, så ska ta med den till skolan och försöka skicka över mitt konto från skolans dator till den, snacka med Vera (syv), tömma mitt skåp och lite andra småsaker.

Det är 41 dagar kvar, jag tror jag kommer ha fullt upp med alla roligheter som jag kommer att göra innan och jag tror dagarna kommer flyga iväg.
Och vet ni? Jag LÄNGTAR verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0