Lättnad

Jag är så glad, fick veta att tjejernas omklädesrum typ målas om eller något så vi har inget ställe att byta om imon. Var rädd innan för visste inte om vi skulle byta om eller inte den första dagen, men nu slipper jag tänka på det och ja det känns så skönt att slippa tänka på det.
Sedan fick jag också veta att en annan utbytis från tysklan har samma historia som mig, det äger!
Dock är det ändå lite synd, vi har 4 klasser som är samma, men de andra tre är olika timmar. Så ja, det är lite synd men en klass är bättre än ingen. :d

Nu ska jag snart försöka sova, ska fixa lite små saker till bara.
Ärligt talat ser jag inte fram emot imon, jag vill faktiskt inte gå dit. Jag är inte så nervös längre, eller jag känner mig lugn nu men tror ändå att jag är lite nervös. Men det är bara att gå dit och få det gjort för sen är första dagen över och på fredag kan jag vara stolt över mig över att jag klara det.
Skriver igen någon dag snart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till idag Frida, det kommer säkert bli jättebra! :)

2011-08-17 @ 13:08:01
Postat av: alle

Hur kommer du till skolan? , ligger den när så du kan gå eller får du åka sån skol buss ? :D

ps. det kommer säkert gå bra idag :)

2011-08-17 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0