Mer än en månad

Tänke bara kort säga att jag har varit här mer än en månad nu. Eller två veckor på camp och två veckor här i Belton.
Det känns inte som att jag varit borta så länge, men det ser jag bara som en bra sak. Dock är det nästan läskigt, om varje månad kommer gå så snabbt kommer jag vara hemma jättesnart ju.. Men det är ett gott tecken på att jag mår riktigt bra just nu!

Idag har varit en bra dag!
Vi åkte först till kyrkan. Under första delen höll jag på att somna men andra delen var ganska rolig. Dem hade några kakor då som jag tycke var jättegoda, kanske därför det var roligare, hehe.
Efter kyrkan stack vi och åt på Jose pepper's eller något sånt.
Efter det åkte vi snabbt hem för att byta om sen stack vi tjejer till en nagel salong. Jag hade tänkt göra mina naglar, men det blev mina fötter. Tog man pedikyr fick man sitta i en massagestol, vi fick extra långt fotbad för det var så mycket folk vilket innebar mer tid i stolen. Sen så fixade dem fötterna och målde dem fint och ja, det var jättemysigt och skönt.
Skönt att vara vi tjejer och bara kunna slappna av och låta någon annan jobba för en! hahah :$
När vi kom hem sen var vi väldigt trötta när vi kom hem så vi slappade vi lite.

Senare vid sextiden stack jag och Mike på ett sportmöte på skolan. ALLA som spelar sport var där då vi hade gemensamt möte i början, sen gick man till sin sport. Jag gick till cross country och det var första gången jag såg någon från laget och tränare.
Det kändes väldigt bra, jag gillar verkligen tränaren och personerna såg snälla ut. Vet inte varför jag hade föreställt mig töntiga killar, men dem killarna jag såg var inte töntiga, elelr dem såg iaf inte ut att vara.
Men ja, imorgon ska jag testa på det för första gången. Och ja, jag tror det blir bra. Tränaren berättade lite om de olika loppen, ena loppet är ganska långt bort och ganska tidigt. Så vi kommer åka jättetidigt men efter loppet ska vi åka och se något och sen få gå runt i staden där, det låter jättekul.
Sen ska även laget ha pastakvällar. Kvällen innan varje lopp ska laget träffas och äta tsm, antagligen pasta.
Det låter mysigt tycker jag!

Efter detta åkte vi hem och åt mat från buffalo wings (söndag är en dag då dem nästan alltid äter ute efter kyrkan och på kvällen sa dem)
Sen direkt efter maten åkte vi till Mikes föräldrar för att hämta upp kakor. chocolate chip cookies!!!
Michelle och Mike har berättat om dem, jag trodde dock inte dem skulle vara så goda som dem var. Det var något sjukt, jag tyckte dem i kyrkan var goda men dessa var bland de bästa jag ätit. Jag är rädd, för vi har en stor låda full med dem nu, men ändå är jag överlycklig.
Jag har kommit på så länge jag tränar får jag äta så mycket skräpsaker som jag vill. Även att jag tycker jag gått upp lite redan nu så vet jag itne om jag verkligen har gjort det. Och om jag har gjort det är de inte konstigt då jag inte har tränat här och sen några veckor innan jag åker. Så jag ska äta exakt vad jag vill så länge jag tränar, ser jag att de går åt fel håll får jag tänka om. Men jag lovar er, även när man försöker vara nyttig är man onyttig haha. Dock är det så himla gott så det är värt det, vi lever bara en gång!

Nu strax ska jag gå och lägga mig i min nya underbara säng. Ser fram emot imorgon, är ensam hemma och ska försöka göra massa. Det ska även bli kul att få träffa alla i cross country på riktigt, dock är jag nervös.

Men ja, nu skrev jag mycket mer än vad jag hade tänkt. Men skit samma, ingen behöver läsa om de inte vill :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0