Ännu ett inlägg..

Vill bara säga att idag.. idag är de första gången jag pluggat mycket och att de har känns vettigt.
Eller jag har inte ens pluggat särskilt mycket men de känns mycket om man jämför vad jag brukar här.
Främst har jag suttit och läst i min histora bok, har prov på fredag. Även jobbat med några blad som ska lämnas in då, sen har jag även gjort en engelsak uppgift. De låter kanske inte mycket men jag läste väldigt mycket.
Skönt att jag slipper göra det imon. Sen har jag även tre till saker som är till på fredag och måndag, matte, mer engelska och ja lite sånt som jag även har pillat lite på idag. Detta är typ första gången de vart vettiga läxor.
Men antar att det är för att vi ska ha massa prov de två sista dagarna, vissa är slutprov då kursen är över. och proven är på typ hela kursen.
Men ja, de går säkert bra!
Det kändes iaf bra att sitta och läsa/plugga idag.

Jag kan även säga att imon kommer bli så skön!!
Har en halvdag i skolan så slutar tidigt. Efter det ska jag åka till gymmet och träna lite.
Sen ska jag även köpa Kayleighs sista julklapp och efter det ska jag bara beställa Mikes julklapp sen är jag helt helt färdig.
Sen senare på dagen ska jag plugga, eftersom mitt prov på fredag är viktigt. Vill hålla mina betyg uppe nu innan jul så jag inte behöver göra så mycket nästa termin. Sen kanske jag ska baka några pepparkakor eller något sånt.
Tror jag ska baka lussekatter på fredag!

Nu strax ska jag sova! :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0