Christmas eve!

Har det jättebra hos min vmormor och vmorfar!
Fått massa paket, mer än jag någon sin kunde tänkt mig.
Och det är bara från mormorn och morfarna.

Allt har varit jättemysig so far, har även skypeat med familjen där hemma vilket var jätteroligt.
Om några timmar ska vi äta och sen bara fortsätta att umgås.
Fick veta att mina två utbytesstudents grannar fick paket från från deras familjer idag, så jag hoppas att posten även lämnadet ett paket till mig där hemma.
Men kommer de inte idag gör de inget, fick ju se alla genom skype och det är ju viktigare.
Plus att jag nästan får en tredje julafton om det kommer senare i veckan.

Jag ser fram emot imon, ska bli mysigt att först bara fira jul med familjen och sen med andra sidan av familjen.
Det kommer och har redan varit en toppen jul.

God jul alla!
Ska skriver mer en annan dag då jag kan fixa med bilder och så!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0