Finals..

Idag hade vi fanals i skol, inte jättekul.
Hade 4 prov idag men ja, vissa av proven är mer test men vissa prov.
Imon är det sista dagen i skolan innan lovet och även imon är det finals.
Har även ett vanligt historia prov också, vilket suger..
Men ja, bara en dag kvar!
Tiden går alldeles för snabbt nu, allt jag gör är att gå till skolan och vara trött.

Imon ska jag försöka gå till gymmet efter skolan men får se, just nu har jag inte någon motivation till det men jag behöver verkligen gå dit.
Idag fick jag även veta att jag måste tillbaka till doktorn för att min häl inte blivit bättre, det är tråkigt.
För min fotboll utanför skolan börjar om typ tre veckor och det verkar inte som jag kan spela.
Jag hoppas jag bara missar första veckan och kan spela resten typ.
Men ja vi får la se hur det går.

Planer för de närmsta dagarna..
SKa försöka gymma så mycket jag kan, baka julsaker, vila upp mig och sen snart snart är det JUL!
Det ska bli så spännande med julen, längtar massa!
Sen går jag varje dag och tänker på om jag ska få paket från sverige, vet att jag väntar på några paket men än så länge har inga kommit. Jag hoppas verkligen dem kommer innan helgen.

Nu ska jag sluta och plugga lite historia.
Kanske lägger in några bilder om jag får tid för det.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0