Fråga

Heej :)
Jag undrar vart i USA du är, vilken stat? Vilket företag du åkte med och om dom var bra :)
Funderar själv på att åka som utbytesstudent!
Älskar din blogg också förresten :)

Hej Anna!
Jag blev placerad i staten Missouri och bor i en lite stand som heter Belton som ligger väldigt nära gränsen mellan Missouri och Kansas.
Jag åker med EF och dem har varit hur bra som helst för mig!
Dock vet jag att det är viktigt att man får jobba med rätt personer, men så är det med alla företag.
Jag har en vän som inte har den bästa IEC.. Men de finns som sagt hos alla, men EF har fungerar bättre än förväntat för mig. Inte haft några problem med dem en enda gång och jag är väldigt glad att jag valde dem!

Om du funderar på att åka kan jag verkligen rekomendera det!
Det är en otroligt upplevelse som man inte får chansen till många gånger, så ta chansen!
Om du underar något mer är det bara att fråga.

Kul att du gillar min blogg, tack. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0