Fredag

Idag har gått alldeles för snabbt, vet inte vart dagen tog vägen.
Har inte gjort någon idag känns det som, men ja. Vi gick iaf på bio och såg the girl with the dragon tattoo, jag gillade den!

Nu sitter jag här och läser gamla inlägg som jag skrev på camp. Det gör nästan ont.. Att se alla bilder, läsa hur bra jag hade de och allt sånt, de får mig att sakna det något helt otroligt.
Det skrämmer mig även över hur snabbt tiden har gått, campet var början av allt och det är redan mer än 5 månader sedan. Jag har börjt på sista delen nu, jag har vart här fler dagar än vad jag har kvar. Camp känns som en evighet sen men ändå som igår. Jag är lite rädd över att jag snart sitter hemma och kollar på bilder från allt här, rädd att tiden ska flyga lika snabbt.
Jag är nästan säkert på att tiden kommer gå lika snabbt om inte snabbare.. MEn jag får helt enkelt göra det till ännu bättre, mer minnen och bäst av allt!
nu ska jag fortsätta att läsa om älskade camp.


I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0