Julbilder


Me and Koda!

Juletid i Kansas City.

Knäck!



Mina skor som jag köpte av farmor och farfars julpengar, TACK!

Christmas Eve

Värdmormorns julgran (en av dem, haha)

Julgodis!



Före

Efter..
vi fick ta tre eller fyra "pauser" och städa undan, haha.

Ingen jul utan julmust och glögg!!

Detta fick jag utav Michelles familj. Filten är skolans färger, sen två album, fyra presentkort och ja lite annat.
Allt var jättefint och perfekt.JAg förväntade mig aldrig att få så mycket av vmormorn.

Bilder på min jul hemma med familjen, hos värdfarmorn och farfarn och alla mina presenter kommer en annan dag.
:)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Frida!

Roligt att du haft en fin jul, massor med julklappar och till och med fått julmust i glaset!

Vilken underbar värdfamilj du verkar bo hos.

kram och ha det fortsatt bra, det är roligt att läsa din blogg!

Kram Pia

2011-12-27 @ 21:42:36
Postat av: Frida

Hej Pia!

Va kul att du läser min blogg.

Jag hoppas din jul vart jättebra.

Längtar att få se Athea och Linus leka tsm igen.

Kram

2011-12-28 @ 01:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0