Ledig dag!

Jag har haft en jätteskön slapp dag.
har nästan inte gjort något idag mer än bara tagit de lugnt och myst.
Nu precis har jag och Mike spenderat säkert över en timma på google earth.
Vi kollade runt på min gata, i stan, på stranden, mina föräldras företag, (såg deras bilar utanför och vet inte varför men jag blev helt till mig, haha) mormor och morfas hus och sådant, var så himla konstigt att se allt igen. Dem hade jättebra bilder nu, bilden på min gata var mycket bättre än sist jag kollade.
Sen kollade vi på lite saker här i belton och sedan kom vi vidare till CA. Mike berätta några ställe vi skulle besöka och jösses vad vackert det är där! Havet och stränderna såg otroliga ut och ja, jag längtar massa!

Sedan kan jag även nämna att hela huset är juldekorerat nu. Det är jättefint och gud vad mycket saker dem har. Men allt är med stil så det är fint, och ja det är mysigt.
Jag har haft en jättebra dag, sov även 11 timmar i natt så det var underbart.

Imon är det thanksgiving, på morgonen ska jag och Mike ut och springa, sen vid 12 ska vi åka till mormor och morfarn och där kommer vi träffa massa andra och äta mat, hela dagen. haha
Jag hoppas även jag hinner skypea lite med mamma och pappa innan vi åker till dem.
I am excited for tomorrow, ska bli så kul att få se all mat. haha
Nej nu ska jag nog sova, ska upp ganska tidigt imon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0