Lördag!

Jag har precis lagat mat, det blev nästan som mammas och det var jättegott.
Självklart är mammas bättre men ändå väldigt gott.
Jag gjorde även så som vi brukar göra hemma i sverige, tände ljus och försökte göra de till lite lördagsmys.
Snart ska jag göra en fruktsallad och sen ska vi se en film.

Jag var på world market innan, det är så himla kul att vara där!
Jag köpte peppakakor, glögg, julmust, tre olika sorters kakor, kinder maxi, after eight och ja, jag tror de var allt.
Längtar till nästa fredag eller lördag, för då ska vi sätta upp granen och efter det brukar de sitta och mysa med varm choklad så de ska även få en start av den svenska julen.
Vissa här har redan satt ut julsaker i deras trädgårdar, men julen startat här på riktigt efter thanksgiving.
Väldigt tidigt enligt mig men jag ser fram emot det jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0