Half day!

JAg kan inte förstå att det redan är fredag imorgon, vart tar tiden vägen?
Jag har ahft en toppen vecka verkligen, tiden har flygt iväg, vi har haft 17 grader varmt tre dagar, skolan har vart rolig, spelat fotboll och för varje dag som går= en dag närmre tills jag får se mina föräldrar.

I måndags var en ganska jobbig dag men ändå bra. Jag vaknde klockan 3 på morgonen och kunde inte sova efter det.
Så jag hoppade över fotbolls träningen och gick ist hem och sov och sen på kvällen hade jag inomhus match.
Tisdags var en bra dag i skolan. Istället för att simma spelde vi volleyboll på lifetime sports så det var väldigt skönt. Sen på kvällen lagade jag mat här hemma.
Onsdags, efter skolan sprang jag lite med två tjejer från fotbollen. Sen åkte jag och hämtade upp Lizzy från hennes skola, vi åkte runt lite sen var vi ute och gick i de fina vädret och efter det blev det zumba (otroligt roligt än en gång!!) och efter det stanna vi på gymmet lite och gjorde lite olika styrke saker.
Idag var det en halv dag i skolan, det innebär att vi slutar skolan 11.21 ist för 2.36. Half days är så otroligt sköna, alla lektioner är så korta och dagen går så snabbt. Efter skolan åkte jag och Tiffany till Buffalo wild wings och åt lunch där. Sen åkte vi runt lite, jag köpte bland annat blommor som jag gav till min underbara värdfamilj idag. Sen vid tre tiden var det dags för fotbolls träning. Sjukt skönt att vi kunde träna ute idag, det är antagligen sista gången på ett tag.
Och ja, nu ligger jag här i min säng. Jag ska snart går ner och äta och ikväll ska jag försöka fixa lite små saker som att t.ex betala två räkningar. Jag känner mig verkligen vuxen när jag får räkningar skickat hit, haha.

Lite rolig/underbar fakta!
- På lördag ska jag på en massage!!
- Igår bokade vi även våra flygbiljetter till CA!! Vi ska åka dit över spring break och vi ska åka till San Diego. Vi kommer att åka in till LA, Disnyland och ja det kommer bli en toppen resa!
- Igår var det exakt 2 veckor kvar tills jag står på flygplatsen och väntar på mamma, pappa och Sophia. Så det innebär att jag får se dem om 13 dagar!! Jag längtar så otroligt mycket!!!

Detta vet jag inte riktigt om det är rolig/underbar fakta..
Under veckan har jag även fått brev från EF.. Så ja, jag fick veta vilken wave (vilken omgång) jag åker hem med.
Det är skönt att veta, men känns ändå konstigt att veta det.
Men ja, det är både en bra och dålig nyhet, men den sista tiden kommer bli awesome så de kommer bli bra!!

Nu måste jag sluta.
Hoppas alla mår lika bra som jag gör!
puss

Kommentarer
Postat av: emma

vilken wave ar du i?

2012-02-03 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0