Nära!

Nu är min saknade, älskad familj inte så långt ifrån mig. De kom till New York för någon timma sedan.
Kan inte förstå att jag får se dem nu i veckan!!

Jag har haft en bra lördag, fullt upp.
Åkte ganska tidigt till en EF middag. Det var roligt, träffade en svensk utbytesstudent som jag inte träffat för, kul kul.
Sen så fyllde Michelles mamma år så vi har firat henne.

Nu precis har jag kommat igenom massa bilder. Vi har en tjej på skolan som tar jättebra bilder och lägger ut dem på en hemsida.
så om jag har tid imon ska jag visa er lite bilder från skolan typ, eller sporter från skolan närmare sagt.
Nu ska jag läsa lite, för i torsdags fick jag alla böcker av the hunger games! så ska läsa bok två nu!!
ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0